Söndag

Så hur har helgen varit då?

Fredagen. Ja vad gjorde jag då? Pluggade lite, Städade lite och tog en kaffe med F, väldigt trevligt. Kvällen spenderades med barnenframför Idol och jag fixade glassdrinkar till barnen så de var nöjda så.

Lördag. Snö! Lovisa stack till en kompis med sitt tefat snabbare än man hann blinka. Jag tog med Sam till kullen där han åkte bob och hade riktigt kul! Handlade godis hos sambon och hyrde en film. Är lite trött på mamma mu och kråkan! Filmen för dagen blev pettson och findus. Givetvis åkte Sam bob, jag drog och Lovisa gick bakom som tur var. Sam tycker nämligen inte att det är någon match att bara sitta på boben utan ligger ner och härjar. Då ramlar man av var 8:de minut och då varnade Lovisa innan;) Så man ska helst va två när han är på bushumör! När godiset var fixat blev det en tur till kullen för mer bob och tefats åkning. Behöver väl knappast säga att det blev att se filmen och äta godis sen? Massa varmt kaffe blev det för mig kan jag säga! Mys med sambon när han slutade jobbet hann vi också med.

Idag. Sovmorgon för min del. Det gillar vi! Lugn dag med mycket lek. Lovisa åkte tills sin mamma idag. Känns inte som det redan gått två veckor men tiden bara springer iväg. När syster kom upp efter L åkt frågade hon om L var ute och lekte. När jag sa att hon åkt så vart hon chockad att det redan gått två veckor, så det är inte bara jag ;) Så har helgen sett ut i stora drag.

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0