Mys


Lite dålig bild. Ruffsig och söt men man ser att han är klippt!

Eftersom jag var halv lat igår och bara dammade och pyntade så fick det bli dammsugning och skurning idag. Men det var snabbt fixat på förmiddagen. Hade ju planerat in en del som skulle göras. Besöka skyltsöndagen var ett av det som skulle göras. Sagt och gjort. Men fy vilken snöstorm. Haha låter värsta allvarligt ju men de som var där vet vad jag menade. Köpte två klappar också. Känns bra!

Hem och lekte med Sam, fixade lite mat som skulle vara klart tills T kom från träningen. Fick träffa T:s kompis som kom med och käkade med oss. Trevligt det! Sen var det dags för det traditionella adventsbaket och adventsfikat. Pepparkaksmuffins var det dags att försöka sig på. Det gick hem hos alla. Tycker det är så mysigt när mamma, systrarna, markus och nu mer benjamin kommer och fikar. Jag är riktigt nöjd med dagen.Undrar vad vi ska baka nästa söndag...

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0