Bra

Dagarna går utan att jag bloggar. Men vi har ju roat oss med lite annat. Då blir det lite dåligt med bloggandet. Tog en Ålandskryssning hela familjen och det var supermysigt och otroligt uppskattat av barnen. L var väldigt nöjd och sa att hon skulle vilja bo jämt på båten så det är väl bra betyg? ;) Samuel var lika nöjd han kan jag säga. Hoppade runt och var överlycklig hela tiden. Vi hade det ju också jätte mysigt såklart! Samuel frågar hela tiden om vi inte kan åka stora båten liiiite till. Det ända tråkiga var att kameran valde att lägga av... Köpa ny snarast!

Ja och idag har jag pluggat lite, lekt med barn ja helt enkelt de vardagliga. Ja så här kan en liten uppdatering se ut ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta vara så jävla snygg

2010-10-12 @ 11:12:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0