Härlig dag

Det var ju som sagt riktigt fint väder idag så det blev en cykeltur till Stadsbondgården. Det är så mysigt där. Vi snackade med alla djuren vissa av dem var mer talföra än andra. Grisarna var riktigt sociala och en och annan get vissade väldigt stort intresse. Kaninerna är ju så söta. Grillade gjorde vi också. Lite korv och lite kyckling. Supergott! Jag tycker visserligen att det alltid är gott när man äter ute i naturen. En riktigt lyckad utedag helt enkelt.


Jag vill ha sommar!

Kör en Dagens också

Humör: Bra!
Hår: Ruffs.
Klädsel: Anpassat efter dagens aktiviteter. Mysbyxor, tjocktröja.
Roligaste: Utflykten.
Tråkigaste: Att jag är så satans frusen.
Bästa: Dagen i stort.
Sämsta: Inget.
Dryck: Kaffe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0