Kallt


Ibland kan man ha roligt med kameran. - Nuuuu gömmer vi oss mamma!

Sitter här och fryser. Linne kanske inte är det optimala klädesplagget just nu. Har frusit hela dagen trots tjock tröja och jacka. Snart får vintejackan titta fram. Det känns bara så fruktansvärt tråkigt att ta fram den, vill inte ens vara i närheten av vinter nu.

Dagen har spenderats i viss del i karlstad, hade föreläsning inte den mest intressanta men jag vet att det är användbart. Det är ju tur det i alla fall. Bussresan hem var efterlängtad och jag hann fixa ett par små saker innan det var dags för hämtning av barn.

Lek och matlagning och även ett besök av syster C med lilla B kom hit. Han är så mysig och det tycker Sam och Lovisa med. Syster tog kort på när barnen fick hålla i lilla B igår, hoppas hon skickar över dem snart!

Kvällen ska spenderas i soffan kl 21 framför kanal 5. Får besök av syster E. Mysigt. Men innan dess ska jag ta in ett täcke annars kommer jag hacka tänder under programet.

Nej kanske skulle vara söt och ta disken som min sambo sa att han skulle ta när han kom hem. Jo så gör jag! Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0