Så kan det bli

Hade planer för dagen. De sprack kan jag säga. Rejällt också. Men har haft en mysig dag så jag överlever ;)

Planerna för dagen var inte många men hade föreläsning med uppgift och det är så tråkigt att göra det i efterhand. Det är väl inte hela världen men spss är jämt lite krångligt. Skönt att ha tillgång till läraren då. Jo varför gick jag inte upp 6 och åkte med bussen? Jo mini har varit vaken och ledsen sen 23 igår kväll så jag har inte riktigt varit männsika idag. Sov mellan 8 och 10 så jag skulle orka hålla ögonen öppna;)

Så dagen har varit lugn, väldigt lugn. Lekt lite, badat lite (vi gillar att bada!) Hälsat på min mamma och syster. Kaffe har jag druckit så det räcker och blir över. Man blir ju pigg av kaffe säger man väl? Haha.

Imorgon ska jag solal. Ska bli så skönt! Får ju världens bästa sällskap också så det gillar vi! Ska försöka få lite gjort också. Vad och hur mycket lär märkas imorgon.


Hoppas mini får en bra natt och att han får sova ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0