Segt.

Söndag och det är riktigt segt. Precis som det ska vara. Sitter här med täcke och kaffekopp i soffan och klockan är nästan 11 illa men jag gillart! Fick sovmorgon så därför är jag inte igång än. Dagen har vi inga direkta planer för men det är iskallt ute men solen skinner. Hoppas det blir varmare;)

Lördag igår. Då roade vi oss med en fika/ Lunch på stan. Frågade barnen om de ville ha lunch på stan eller fika. Båda valde fika så det blev att fixa lite lunch innan vi drog iväg. God räksallad kan jag medela. Fixade kvällens godis till barnen. Dock fick de bara köpa hälften av de de brukar då de båda hade en del kvar efter förra lördagens båtresa. Mys i soffan hela kvällen. Det är inga fel det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0