Slappa

Sitter i soffan och här hemma är det lugnt kan jag säga. Sam ligger och snarkar, Tony jobbar och Lovisa är på disco och har nog riktigt roligt! Snygg som få var hon i klänning, smycken och sminkning! Svårt att sminka på mascara på fröken blink men det gick bra. Ska bli kul att höra om hennes kväll när hon kommit hem! Tony lär väl få höra allt på vägen hem på discot;)

Dagen idag kan beskrivas med ett ord: Slapp. Sam och jag har slappat hos Syster och B. Tvättat lite, badat lite, myst lite. Druckit kaffe hos mamma. Där passade Sam på att ta en dusch men Erica, det räckte inte med att bada men då kunde jag slappa ännu mer ;)


Kollade i bloggarkivets bilder. Shit vad tiden går! Sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0