Trött

Redan tisdag men jag längtar bara till helgen. Jag har hamnat i någon cirkel så jag känner mig trött hela tiden. Inte bra. Det kanske blir en tidig kväll idag om inte tröttheten blåser bort.

Idag har min dag mest bestått av pluggande. Hann även med en fika hos M. Det får bli oftare. Riktigt roligt! Något som jag också ska göra oftare är att gå och sola, var iväg i går. Gud så skönt och sen gjorde det inte saken sämre att man hade världens bästa sällskap.

Funderar på om man kanske skulle bota tröttheten med kaffe. Då måste jag ju visserligen göra kaffe och det har jag inte så stor lust med. Känner sig någon manad så kom gärna hit och fixa kaffe, Självklart kan denne stanna på en kopp eller två.

Nej nu är klockan åtta och det är en timme kvar till favoritprogramet. Det måste ju bara ses!

Visst är det underbart när människor vänder kappan efter vinden...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tror det är ganska många som känner sig trötta och orkeslösa nu när vi går mot mörkare tider. Hjälper ju knappast med det regnandet och blåsandet som varit på sista tiden heller.



Hoppas du känner dig lite piggare snart igen!

2010-10-20 @ 12:25:35
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0