Marken

Vilken dag. Ur form kan jag säga. Trots det har dagen haft sina höjdpunkter. Myst med lilla B. Besökte höstsmarken som var i stan idag. Är inte så intresserad av egen del men barnen gillar det. Syster och B var också med! Lovisa var med en kortis för sen träffade hon kompisar som hon gick med=) Vi var nere en timme max. Sam hann handla lite godis och några småbilar. Själv köpte jag inget men min sambo köpte lite marknadsnougat åt mig. Tack. Lovisa kom väl hem 1 timme senare och kom hem med sina fynd. En plånbok och lite smått och gott hade hon hittat.


Sötaste syskonen!

Kvällen kommer spenderas i soffan, Mysklädd i klänning och tofflor, sexigt värre ;) Ett täcke har jag också! Något bra på tv eller så blir det en film. Borde lägga mig i tid idag har nämligen en föreläsning imorgon. Som jag måste vara klar i huvudet för. Jaja bara jag är i säng före 1 så överlever jag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0