Bra

Torsdag idag. En bra dag. Har solat med världens underbaraste och vi passade på att ta en fika också. Underbart! Mer sånt är inplanerat och det gillar vi!

Ner på stan för en fika med mina pojkar blev det också. Riktig fikadag;) Det behövs ibland.

Imorgon kanske vi får besök av andra underbara personer;) S med barnen. Var så kul i tisdags när de var här!



Dagens

Humör:
Mysigt! Ja jag kan ha mysigt humör!
Hår: Lockigt.
Smink: Inget.
Klädsel: Röd klänning/tunnika, svarta leggins.
Bästa: Fika ett och två!
Sämsta: Personer som tror de är bättre än andra.
Roligaste: Pysslandet med Sam. Rita och limma är grejer de!
Tråkigaste: Att min systerson inte är frisk än. Men pussas ändå;)
Planer: Hämta in ett täcke och mysa i soffan. Kramas med min sambo.
Dryck: Kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0