=)

Sitter i soffan men datorn i knät och slö kollar på idol, inte behövt ta upp skämskudden/filten/täcket än i alla fall men det kommer garanterat. Det brukar ja vara så;) Eller så blir det så illa att man måste byta kanal eller stänga av ljudet.Saknar min sambo som borde sitta i soffan och mysa enlig min mening. Det blir ju lite svårt när han jobbar till nio dock.

Haft en bra dag har ju firat lillasyster. Jag och Sam gick in i hennes rum när hon sov med en dammsugare/ punchrulle med ett ljus i, paket och sjöng för henne! Hehe hennes min när hon såg dammsugaren med ljuset var kul! Syrrans present var sjukt rolig och när han öppnade den skrattade vi alla! Haha! Bra Camilla!


En till bild på födelsedagsbarnet!


Kommentarer
Postat av: c

haha nästan värt att lägga upp filmen på bloggen :P

2010-09-07 @ 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0