Inte som planerat!

Härlig morgon! Hade planer för dagen. Plugga, plugga och återigen plugga. MEN det blir inte så. Tar en ledig dag har ju ingen föreläsning och då ska jag istället passa på att umgås med de jag älskar! Prinsen skulle ju varit på dagis men idag tar vi ledigt!

Vad har vi för planer då? Ja vi åker in till karlstad och hittar på något! Ska ändå byta storlek på en tröja jag köpte till Tony. Nu kan han ju testa istället=) Sen vet man aldrig vad som händer! Men de brukar bli mysigt!

Något jag ska göra innan vi åker eller alternativt i Karlstad om jag inte hinner innan är att köpa en kopp kaffe. Hade inget hemma idag. Det är inte bra. Juice är inte min grej. Nej nu kanske man skulle fixa till sig. Puss!


Kommentarer
Postat av: Lilla Ego

Dags att uppdatera va?! ;)

2010-09-15 @ 18:07:10
URL: http://sweetestthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0