Strömavbrott

Ja det råkade vi ut för i lördags morgon. Det i sig är ju inte så farligt OM inte det förbannade strömavbrottet hade förstört mitt modem! Trasigt modem = Inget internet och ingen hem telefon. Det går verkligen hand i hand när man behöver plugga och leta artiklar på nätet...Sen ska jag väl erkänna att jag saknat att blogga, läsa bloggar, kolla mailen och fb osv. ;)

Jaha snabbuppdatering då!

Fredag:

Var ju i karlstad, åt givetvis jätte nyttigt mat...host, host. Köpte lite mer kläder men denna gång var det Tony för de flesta köpen. Trevlig dag var det i alla fall.

Lördag:

Ont i mitt lilla huvud, biverkningar är ju för härliga....Var och bowlade med mina två killar och jag var faktiskt inte riktigt så dålig som jag brukar. Jag suger på bowling men kul är det!

Söndag:

Lovisa kom hit och då blev det kaffe med  Anne-Li. Det var lika trevligt som alltid! Lugn kväll framför tv:n.

Måndag:

Lovdag för Lovisa och vi alla var lediga! Härligt! Vi var till badhuset och L hade med en kompis. Tony var med tjejerna och jag och sam spenderade den mesta av tiden i vattenkanan. KUL!

Tisdag: Föreläsning den otroligt givande tiden ett till fem men vi fick sluta tidigare och det uppskattades.

Idag:

Föreläsning och plugg. För vad kom idag jo modemet, hur skulle jag annars kunna blogga ?;) Ja just nu sitter jag och bloggar och slö tittar på idol med L snart ska jag lämna T och L för att gå och umgås med min syster.



Samuel äter tårta dagen efter sin födelsedag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0