Lördag

Godmorgon! Jag hade gärna sovit ett par timmar till men jag piggnar väl till om ett tag får vi hoppas. Ska hoppa in i ett bad snart. Det ska bli skönt. Ska servera de små lite frukost först. Små och små men ni vet vad jag menar.

Dagen idag har vi lite olika alternativa planer beroende på vädret. Så än har vi inte bestämt oss. Tony är ledig idag!

Morgonens

Humör: Bra men trött. Sa jag att jag var trött?!
Hår: Haha ja ruffsigt och tovigt.
Klädsel: Svart topp med tillhörande underdel.
Låt: Sams nya favoritlåt. Drömhus- vill ha dig.
Dryck: Kaffet är inte klart än så vatten.
Bästa: Hela familjen är ledig.
Sämsta: Inget att klaga på!

Nä nu ska väl inte barnen få svälta;) Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0