Trött

Sitter här och gäspar. Lite trött kan man lugnt säga. Tröttheten håller på att gå över i huvudvärk men forhoppningsvis hinner jag bota det!

Ingen idé att jag försöker uppdatera sen sist;) Kommer knappt ihåg denna vecka så;) Men vi kan göra en mini uppdatering om denna vecka. Lovisa är här=). Har varit vackert väder som vi njutit av. Cyklarna har används flitigt och sparkcyklarna med! Karlstad nästan alla dagar denna vecka. I onsdags var det marken. Jag och Sam tog ett par varv med systewr och mamma och Lovisa gick med en kompis. Maxi öppnade igår! Domen? Bara bra! Saknat maxi ;). Igår var det även gympa ( Mini har ju missat ett par ggr pga massa strunt som sjukdom) Kul som alltid! Dagen idag har spenderats i Karlstad och hämtat barn. Sitter nu utslagen i soffan, som tur är verkar Sam lika seg som mig. Så att han inte blir uttråkad av mig;) Lovisa är ute och cyklar och dyker väl in lagom till maten vid fem. Jag vill inte laga mat idag...Är trött!

Puss puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0