Ja det är ju ovanligt

Satans så seg man kan vara. Har varit det hela dagen. Borde nog se över mina fina rutiner. Något måste ändras på. Började dagen 8 med morgonmys med mitt lilla hjärta och vi har väl gjort en hel del. Det Sam gillade mest var väl fikan på stan och kalaset vi var på. Ja och här sitter jag nu och funderar seriöst på att sova. Måste vara något fel, lägger mig väl aldrig så här tidigt ;).

Vi kör en dagens i brist på annat.

Dagens

Humör:
Kan man ha segt humör? Ja vi säger så.
Hår: I en snodd.
Klädsel: Just nu är det hellokitty linne och hotpants.
Bästa: Mys med mini.
Sämsta: Att jag inte har så mycket energi som jag önskar.
Roligatse: Sam som är kär i sina höstkängor och har haft dem till shorts och linne.
Tråkigaste: Min mobil börjar bråka lite väl nu. Dags att köpa ny?
Dryck: Pepsi max.
Godis: Kexchoklad.

Puss och hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0