Otur eller klantig

Redan måndag och rutinerna drar igång ordentligt. Ingen värdering i det. Det bara är så. Jag är piggare än vanligt. Det är bra. Snart ska Lovisa dra till skolan och jag ska snart med Samuel till dagis. 9 ska vi befinna oss på dagis. Tur det. Dock vill han ju cykla dit. Då får jag springa. Det har jag mindre lust med. 

Igår lyckades jag krossa inte mindre än 4 stycken ögonskuggor och kan inte riktigt sluta störa mig på det. Så jävla klantig. Jag har ju ett antal till men det spelar ingen roll. Det var så onödigt. Smink på hela köksgolvet. Bara dra fram dammsugaren och se hur allt försvann. Så nu ska det inhandlas nya skuggor. Collistar blir det nog eftersom det var såna jag tappade.

Till något annat. Min mobil. Den gav upp helt igår. Men idag funkar den som inget har hänt. Så man kan fortfarande nå mig på den. Men nu ska jag fixa det sista innan vi ska till dagis.

Puss och hej <3


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Tack så mycket för ditt svar i bloggen :)



Kram

2011-08-30 @ 10:22:30
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0