Punkt

Lördag idag och vädret är väl okej, lite som igår. Så vad roade vi oss med igår när vi inte kunde hänga på stranden? Det blev lite gott och blandat. Som:

  • Mys i soffan.
  • Kaffe hos mamma.
  • Lek på gården, mest tittat på.
  • Tvättat.
  • Kvällsmys i soffan med barnen.
  • Film.

 

Just nu sitter jag i soffan och barnen äter frukost. Ostmacka och juice är grejer det. Idag är de sega;). Sen frukost kan man ju lugnt påstå. Kanske skulle äta lite frukost jag med innan vi ska ut på gården.

Dagens borde

  • Plocka.
  • Dammsuga.
  • Skura.

 

Dagens vill

  • Dricka kaffe. Massa kaffe.
  • Fika med barnen.
  • Myskväll.

Så vi får se om jag lyckas kombinera dessa. ;) Det lär märkas.


Puss och hej <3




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0