Trött som fan

Idag är jag trött. Lägga sig och sova är ett bot men nej jag sitter hellre här och knappar på tangenterna. Dagen har varit bra. Började med sovmorgon. Då kan ju inte dagen gå fel med en sådan bra början. Vi tog lite pick och pack och drog till stranden idag igen! Lika underbart idag. Lite blåsigare men lika skönt. Sedan blev det att grilla lite för att sedan avsluta med en glass vid picasso. Mysig dag. Har även varit ute och gått ikväll. Det är välbehövligt... Skönt var det med!

Kör en dagens det var ju ett tag sedan tror jag

Dagens

Humör:
Toppen!
Hår: Haha toffs mitt på huvudet typ hela dagen.
Klädsel: Blå klänning/ bikini.
Bästa: Bada med barnen.
Sämsta: Inget kaffe med till stranden.
Roligaste: Ja hela dagen typ.
Tråkigaste: Att jag inte städat lika mycket som jag borde.


Nä nu blir det nog sängen. Nog..... ;) Puss och hej <3

Kommentarer
Postat av: LillaEgo

Väldigt orutinerat att inte ha kaffe på stranden! =) Nån gång tänkte jag att det var för varmt, vem orkar dricka kaffe i den här hettan? Jag tydligen eftersom det var det enda jag låg och tänkte på hela dan sen. ;) Sedan dess tar jag alltid med - om inte annat så i förebyggande syfte! =)

2011-08-05 @ 05:55:44
URL: http://sweetestthing.blogg.se/
Postat av: Mickan

Haha! Helt rätt du, hade samma tanke om att det var för varmt. Kommer alltid fixa kaffe jag med nu! =)

2011-08-06 @ 10:17:37
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0