Underbart

Ja då har man haft massa saker för sig så man inte hunnit blogga. Roligt och mysigt. Sen har väl inte lusten funnits heller. Igår och idag har vi varit på stranden och badat nästan hela dagarna. Det är underbart. Minst sagt. Lite sol och bad och lyckan är gjord. Sam börjar nästan bli lika mycket fisk som Lovisa=). Jag badar lika mycket som barnen och vi härjar oss trötta.

Igår avslutade vi badet med att åka och ta en glass och leka i lekparken vid KFUM. Jag höll mig till kaffe. Kaffe är gott.




Glassen är god. Koncentrationen på glassen är hög.



Mitt kaffe.



Lovisa vid lekparken.



Samuel vid lekparken.




Båda sötisarna i lekparken.



Idag ser det inte lika undebart ut men vem vet solen kanske tittar fram snart? Det vore najs. Jag vill tll stranden och bada. Kanske är det nog varmt för att bada utan sol? ;). Ja det lär märkas. Annars blir det väl en lekpark eller något sånt. Nu ska jag äta frukost. Segast i kommun. Barnen har ju redan ätit. Bara jag som är seg.

Puss och hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0