Lista

Avsluta meningen:

Jag lyssnar på...
ljudet från tv:n.
Jag mår bäst när jag... omger mig med människor jag älskar och tycker om.
Den bästa krogen heter... ja ingen här i stan i alla fall.
Jag pratar... jämt!
Min bästa vän(ner) är... jag så otroligt tacksam för att jag har.
Jag avskyr när folk frågar... saker de inte har med att göra.
Jag är hemligt förälskad i... haha finns nog ingen. ;) Tråkig jag vet.
Jag längtar efter... att få sova ut riktigt ordentligt.
Min mobiltelefon är... inte vad man skulle kalla hel.
När jag vaknar på morgonen... så tar det lång tid innan jag blir människa.
Innan jag går och lägger mig... dricker jag vatten och borstar tänderna.
Just nu tänker jag på... vad jag ska baka till Sams kalas.
Homosexuella är... som alla andra.
Jag vill verkligen... träffa snyggast.
Idag har jag... hunnit med massor!
Ikväll ska jag... ligga här i soffan med min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0