Ja det var en bra början

Försov mig idag. Så det var bara att inse att dagen inte skulle bli som planerat. La mig och sov igen och vi myste länge i sängen. Barnen tittade på tv och jag halvsov, det är inte så lätt när de hoppar brevid. Skickade ett sms till syster och det visade sig att de också nyss gått upp. Så hon kom hit med lilla B medans hon var på promenad med king. Sen dess har det varit full rulle. Vi fick ytterligare sällskap av Sanna och Filippa en stund. Sen gjorde jag pannkakor. Dock har jag fortfarnade myskläder. Grå mysbyxor och ett linne... Illa?




Ja det är tur att man är så här jävla snygg nyvaken så man bär upp myskläder utan problem.

Dock måste jg tvätta håret...Lilla B fick ta på mitt hår när han åt pannkaka....Han tyckte jag behövde lite sylt och pannkaka i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0