Fel av mig

Bussen var inte sen. Skönt. Hann till och med köpa mig en kaffe från pressbyrån innan föreläsning. Men hem var det inte lika roligt...Räknar givetvis med förseningar i detta väder. Om det nu hade varit så väl. Bussen kommer lite sen men de räknar man med. Får inte åka med för bussen är full. Wiieee=) men som busschaffören sa " Det kommer en extrabuss" Då är det inte läge att gå in och värma sig för då kan man missa den. Jag  och ca 10 personer till står och fryser röven av oss och ingen buss dyker upp. Lite över en timme senare kommer nästa buss dock nästan full men jag kom med. Stod visserligen upp till väse. Kunde de inte bara sagt att vi skulle få vänta på nästa buss så man slapp stå ute och frysa? Sen var det en del som stårr och väntat lika länge som mig som ej kom med. Hoppas för deras skull att en extrabuss kom snabbt som fan!

Skrev igår kväll men det publicerades tydligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0