Smartast.

Dagen har varit kaos. Inte hela dagen då. Föreläsningen mellan 10-13 var riktigt intressant. Inget kaos där. Dock började vår workshop kl 13.15. Det rimmar illa. Hinna äta? Nej skulle inte tro det. Köpte med en sallad och fick äta den under tiden. Det gillar jag inte. Sitta och äta med tio pers i ring som hela tiden ser varje tugga man tar. Sen var den äcklig också. Men ner gick det mesta av den var ju lite hungrig. Men svalde salladsbladen hela typ. Det låter ju så förbannat. Jag vet att jag inte är som jag ska. Men Workshopen var bra den med.

Möte upp söta syster och Sam på gympan. Allt frid och fröjd. Vi går förbi stjärnhallen med syster och när jag ska betala inser jag att min väska med kort och massa viktiga saker hänger kvar på Sams gympa. FAN var ett välanvänt ord kan jag säga. Syster räddade dagen och gick hem med Sam och Passade barnen medans jag i panik gick till gympan. Det var ju glashalt också det hjälpte inte och jag hade klackar.... Men fram kom jag och väskan var kvar. Syster skrattade bara åt mig;). Tack igen syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0