Fan

Idag är det ingen bra dag. Mår dåligt men kan inte sätta fingret på vad det är. Kroppen vill inte samarbeta. Inte alls. Det är jobbigt. Kaffe måste vara lösningen på mitt problem. Kaffe är bra grejer det! Kan inte gå runt och må dåligt på en lördag. Har ju faktiskt planer.

* Leka och underhålla lillkillen som också verkar lite hängig eller så är han bara trött. Lovisa med om hon inte springer iväg eller om de leker här.

* Klippa lillasyster 3.

* Handla godis. Tror inte barnen går med på något annat!? =).

* Laga mat. Något enkelt om jag ska må så här. Orkar inte stå vid en varm spis förlänge i detta skick.

* Skulle vara skönt att få frisk luft mer än promenaden till affären.

Sen borde jag dra fram dammsugaren men det tänker jag för en gångs skull inte göra fast jag mår piss. Blir det bättre så ska jag ta ett varv med den. Jag borde plocka bort lite men det lär märkas.

Nej lite kaffe skulle väl fixas så jag helt plötsligt mår toppen!


Tänk om man kunde gömma sig hela dagen. Eller alternativt få må bra!

Nej nu ska jag se någon sånguppvisning med Lovisa och Sam! De har tränat ett tag så nu är man välkommen att titta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0