Fredag

Fredag idag. Hemma med Sam som nog kunde gått idag för hostan är bra än så länge. Bättre att ta det säkra före det osäkra!

Fick sovmorgon till nio och det tackar jag för. Vi ska ner till tvättstugan och ta upp tvätten om 30 min. När jag satt här försvann mini. Trodde han lekte i i rummet. Men han hade hämtat dagens klädsel. Allt utom strumpor och kalsonger. Ligger för högt upp. Så idag är det jeans från hm, svart och grå tunn tröja med luva och en svart adidaströja. Nu är det bara jag som ska byta om. Från t-shirt och trosor till? Ja den som lever får se.

Dagens planer? Kaffe hos syster. Vi väntar på sms;). Ringa ett par krångliga samtal...


Sam tar kort med vår gamla kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0