Måndag

Så har veckan dragit igång. En måndag med lite av varje. Föreläsning 10-13. Inga problem om jag inte var så satans trött. För det var jag. Höll ju på att missa hoppa av bussen vid uni men jag vaknade precis för avstigning. Tröttheten kommer från en liten herre som vaknade 5... Sen var väl det inte det bästa att vara uppe till ca 1.

Hem och fixade det vanliga för att sedan gå iväg på Lovisas första innebandy träning. Man får testa 3 gånger innan man bestämt sig men fröken har redan bestämt sig. " Ja jag vill verkligen gå på det här! Kommer ni och kollar när jag spelar?" Riktigt bra val för hon var riktigt duktig och man såg att hon hade jättekul! Så onsdag är nästa tillfälle och det ser hon fram emot.

Sen har jag grejat lite. Dock går allt på halvfart. Har huvudvärk. Kan vara på grund av brist på sömn kanske?
Gav upp mina planer för kvällen och tog ett varmt bad istället och nu ligger jag här i sängen med min lilla dator.



Finaste tjejen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0