Mini

Snart är klockan nio. Jag gör absolut ingenting just nu. Hör bara mini som andas. Han ligger i vår säng. Ska bära honom till sin säng snart. Har legat här och haft lite koll då han har fått en hemsk hosta. Nu har han inte hostat alls på ett tag får hoppas det håller i sig.

Med tanke på mini. Han är rolig han. Tre år gammal och sån vilja och roliga saker han har för sig. Vi kan ta det med kläder som exempel! Jag köpte mysbyxor och lite mjukare byxor åt honom för att jag tänkte att det är ju bekvämt att ha på sig. Nej då inte om man heter Sam. Han använder bara jeans. Han vill inte ha något annat än jeans. Haha! Nu tycker jag inte det är ett problem och han får mer än gärna bara använda jeans om han vill. Dock ligger det fina byxor i garderoben som knappt är använda;) Frågar man honom om när han kan tänka sig använda mysbyxor är hans svar " På natten när ja sover". Inne på lindex en dag så tittar vi lite på kläder. Han kommenterar att jeansen är snygga men så ser han ett par mysbyxor med blixten på och säger att dom var skitsnygga. Jag frågor honom då om han vill ha de byxorna. Svaret? " Men mamma det är ju inga jeans" Följt av ett litet skratt.  Vad kommer näst ;). Och bara så ni vet så kan man köpa gröna snippor på netto. Det har han talat om för han ska nämligen köpa det till sig själv. Haha!

Ja det blev ett inlägg om mini det. Jag ska nämna en mini till. Mosters mini. 6 månader idag. Underbara sötnosen det!

Puss puss<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0