Morgon

Trött och seg. Mini däremot är pigg som få! Morgonen har bestått av lite mys i soffan. Grötfrukost. Inte till mig jag hatar gröt. Känner mig taskig när jag ger Sam det men han gillar ju det. Nyttig kille som käkar fiberberikad havregrynsgröt. Tänk om jag kunde vara lika nyttig. Jag ska äta frukost. Sen. Eller dricka frukost. Kaffe är grejer det.

Snart ska vi gå till dagis. Vill inte. Det ser kallt och halt ut. Jag fryser redan. Sedan står det plugg på schemat. Som vanligt. Måste hämta böcker på bibblan med. Inte mindre än 3 stycken. Skulle vilja läsa en bok för nöjes skull. Ge mig förslag!?

Klockan 14 hämtas mini. Vad ska vi hitta på då? Jag vill göra något kul. Igår efter dagis var vi och hälsade på min söta mormor. Någon annan som får besök av oss idag kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0