Fredag


Bild från Samuels luciafirande på dagis. Snabb på att lägga upp bilder!

Vilken dag. Plugg till det var dags att hämta barnen från dagis och fritids. Tog direkt en sväng till Coop för att handla för middagen. Hem och busade i snön innan de ville in. Då var klockan fyra. Sen var det projekt måla med vattenfärger. Jag passade på att hacka alla grönsaker och lökar eftersom det blir en del när man ska göra nachos. Sen var det otroligt mysigt att Tony slutade fem! Så när han kom hem så åt vi nachos och det var riktigt gott! Trodde dock inte att Sam skulle vara sugen på att prova. Så fel jag hade och han älskade det! Kul!

Efter maten myste vi upp oss i sofforna och såg en film. Cats and dogs tror jag den hette eller om det var tvärtom ;) Båda barnen gillade den och det var en helt okej film för oss att glo på=). Blev informerad av Lovisa att lets dance börjar ikväll så då fattade jag vad hon ville se. Sam fick ligga och somna i soffan och det tog inte många minuter.

Kvällen fortsätter i samma mönster. Mys i soffan. Är ganska seg så det är rätt lagom.

Ja just det. Jag är världens klantigaste. Om jag inte ramlar hela tiden så slår jag i huvudet! Haha hur lyckas man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0