Dag?



Vad fan är det för dag var min första tanke när jag skulle skriva första meningen i bloggen. Dagblind? ;) Men det är ju fredag. Var bara tvungen att tänka lte ;). Fredagar gillar vi. Som de flesta. Jag börjar äntligen må bättre också för den som bryr sig om mitt välmående...hehe.

Gårdagen då? Jo det var ju Nickeloadeondagen var det ju. Sam hoppade hoppborg och köpte en fin ballong. Sen gick vi hem och tog en halvtimmes paus innan vi gick ner igen. Samuels klara favorit var Amy Diamond. "Kolla vilka snygga tjejer mamma". Svampbob och Dora tycker han bara är obehagliga. Alla utklädda figurer går bort hos honom. Ja Samuel var nöjd och det var ju meningen så!



Nöjd kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0