Kallt

Så vad blev det av lördagen. Jo vi var ju hos syster och drack kaffe. Eller jag drack kaffe och barnen lekte. Blev en sväng till stan med syster med som behövde byta en sak åt Benjamin. Så efter det passade vi på att lura med oss dom till T:s jobb för att handla lördagsgodis.  Sen tyckte jag att vi kunde cykla ut till skymningen och bada. Jag och barnen och en kompis till Lovisa. Men de var fan inte varmt alltså! Visst Sam och jag var i en kort sväng men han ville inte bada speciellt mycket. Lovisa och hennes kompis badade på men Lovisa satt mycket på kanten hon med för att hon frös. T kom till stranden men då hade vi varit där ett tag så det blev nästan att åka hem på en gång. Kvällen spenderades i soffan med täcke. Var ju kallt igår ;)

Idag vet vi inte vad som händer. Men vi har ju bara varit uppe en timme så ingen stress.

Puss och hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0