Ord

Idag är det tomt på långa meningar så vi kör beskrivande ord.

♦ Sovmorgon.
♦ Lekt i solen.
♦ Fika på stan med Mini och Syster och mini 2.
♦ Plockat.
♦ Tvättat.
♦ Fixat.
♦ Myst.




Detta är gos det. Mammas kille gillar att pussas. Hoppas det håller i sig i många år! Han är otroligt generös med pussar och kramar och mys!



Ja och här har vi mig. Som ska ta och stänga av datorn och krypa ner i sängen. Sova är bland det bästa som finns.


Just det tror inte jag var så omtyckt av mina grannar förut! Spelade Veronica Maggio på hög volym med öppen balkong. Men vi sänkte ju när skivan var slut och klockan slog 19. Jag och Sam sjög och städade lite. Ja lite ljud har väl ingen dött av ;). Vi hade roligt i alla fall!

Nä sängen nästa! Puss och hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0