Med risk för att bli negativ igen, nej jag är ingen bitterfitta. Vissa delar av livet kan vara underbara och bara flyta på. Dock är min svagaste sida att jag tar åt mig alldeles för lätt och står och trampar med samma sak alldeles förlänge. Varför ens bry sig? Varför älta? Jo det blr lätt så när man inte ventilerar med andra. När man umgås med andra så ska det negativa aldrig hamna i fokus utan man ska ta vara på tiden med de man gillar. Sen vet jag att det jag säger är dubbelmoral eftersom jag hoppas och tror att mina vänner och männsikor jag gillar vet att de alltid kan prata med mig.

Så tar vi delarna som flyter på bra. Igår var det en rktigt bra dag. Cyklade när det regnade som mest och inte ett plagg jag hade på mig var torrt. Såg ut som en dränkt tvättbjörn med mascaran som rann. På något sätt är det skönt med spöregn. Sen blev det fredagsmys med barnen. Lite chips och en film så var deras kväll gjord.=).

Just nu väntar jag på att barnen ska bli klara i badet. De älskar att bada ihop. Hela jävla badrummet är pissblött när de varit igång. Men det är det ju värt<3. När jag fiskat upp dem så blir det kaffe hos syrran. Mini ska med men Lovisa vet jag inte om hon ska dra till en kompis. I väntan på detta borde jag ta disken. Men nej. Den står kvar till senare den lär ju inte försvinna tyvärr. ;). Men ska bya från mysklänning till kläder och hitta en snodd och sätta upp trasslet med!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0