Det gillar vi

Helgen var bra. Spontan utgång, det gillar vi! Vi tog The pub för att sen avsluta med Mastis. Musiken på Mastis ska jag inte kommentera ingående men jag hade inte blivit förvånad om Vengaboys hade blivit spelad, då kan ni gissa hur bra det var på en skala;) "Men han kan väl för fan inte få betalt?!"  Hade riktigt roligt men dagen efter kan man ju beskriva som seg, jävligt seg minst sagt! Tack för en riktigt rolig kväll Anne-Li!

Söndagen blev seg som få. Lovisa blev hämtad av Anne-Li och jag var ensam om att dricka kaffe, låg ju i underläge i den dagens kaffekonsumtion kan man säga ;)  Senare handlades standard bakismaten, en halv bussola och lite annat onyttigt skräp så var jag illamående istället. Lyxproblem?! Haha!

Måndagen bara flög förbi, förrvirrad som få men ja hade en bra måndag! Dagens bästa måste vara att jag vågade döda en spindel!? Inlärda räddslor ska man arbeta med ;) Syrran var nöjd, inte konstigt med den vidriga och stora spindeln!

Nu ska jag och mini bada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0