Död blogg

Ja det finns ett mönster, då bara bloggen dör. Men det är en annan sak nu kan vi väl babbla om annat.

Igår var det skolavslutning. Lovisa gick ur fjärde klass och var självklart söt som få! Dock var jag och mini tvungna att gå från kyrkan lite tidigare. Vårdcentralen med mini me.! Sen skynda hem och plocka fram fikat som jag stod och bakade natten innan. Jordgubbspaj. Den gick ju verkligen hem så det är kul! =)

Sen kom Anne-Li och tog en kaffe innan hon och Lovisa skulle iväg en sväng. Då var det lite studentfirande undertiden för vår del. Sen var det mys med barnen resten av kvällen. När T kom hem skulle vi se film men de blev inte så för han hade med sig en "tony film"  Det vill säga filmer som jag inte gillar ;) Men jag satt faktiskt brevid men med datorn i högsta hugg. Flickvännspoängen haglar in? Haha eller?

Ja det var igår, nu får vi se vad det blir idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0