Huvudvärk

Ja som rubiken lyder så vaknade jag med huvudvärk idag. Dock inte bakishuvudvärk som många kommer ha ;). Jag åt bara massa mat istället, som om jag behövde det...Trevligt sällskap som alltid=). Blev en hel humor kan jag säga det gillar vi. Jag och syrran tog en promenad på kvällen det var inga fel det heller.

Ja gjorde världens snyggaste grej igår, gick in i köket samtidigt som jag skickade sms. Vilket betyder att jag missade det öppnade skåpet och slog i pannan ordentligt. Snyggt jobbat!  

Vad ska vi roa oss med idag då? Ja jag har ju inte hunnit planera. Vi sitter här i soffan och myser, jag och mini. 


Här har vi en gammal bild från något kalas, men denna åt vi igår. Jordgubbar är gott!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0