Lite seg

Morgonmys. Barnen ser på en film och jag håller dom sällskap med mina gäspningar. Lite seg, som alltid. Ja så vad händer idag? Ja de två segisarna ska se färdigt filmen, jag är inte ensam med och vara seg men upp ska dom i alla fall ;)

Kaffe och frukost bör väl göras och ätas/drickas inom det närmsta också. Sen ska vi gå ut. Hoppas det inte blåser för mycket. Men det ser ju fint ut så jag är nöjd. Jag kom just på att jag drömde att det hade snöat och att det låg ordentligt med snö nu i juni. Lite väl bestatt av väder kanske. Haha.

Nä kaffet gör sig inte utav sig själv.


Med tanke på snö här var det julafton! Här ser man att mini hade ögoninflammation det har han ju haft ett par gånger sen dess. Men nu så har han sluppit det i ett tag.

Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0