Jo då

Fuck fritolkningar! Mogen va? Skiter jag i!

Nej nu ska vi tänka på annat. Ja nu utlästes de att det första var negativt;) Ja 10 poäng!! Med handen på hjärtat så kan jag säga att ja inte är på mitt bästa humör. Som om det inte märks. Men det kommer bli bättre om ett tag. Solen är ju framme och vem orkar vara irriterad då? " Det beror på vilket humör du är på" Haha ja du har nog rätt!

Ska till Karlstad idag grupparbete och föreläsning. Hemma vid 17. Dock sitter jag i pyjamas, barnen är klädda och klara men inte jag. Illa? Fast jag ska ju inte gå än ;)

Längtar till Lördag! Utgång med snyggast! Kan inte bli annat än lyckat då!



Kommentarer
Postat av: challe

JAg längtar jag me!! Ska bli såå sköj!!

2011-03-23 @ 10:13:58
Postat av: Angelica

jag får aldrig följa med :(

2011-04-01 @ 21:21:08
URL: http://kixooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0