Tolka

Ibland vill man skriva ett inlägg och på grund av allt runt omkring så känns det som man inte kan uttrycka sig utan att det tolkas in för mycket eller att andra människor tar illa upp. Skriver jag att jag är ledsen vad drar alla för slutsatser då? Att jag om min sambo har bråkat? Eller att jag bråkat med någon annan. Om jag skriver att jag tänker på någon så ska det spekuleras i vem det är jag tänker på och om man tolkar meningen negativt funderar man på om det har det hänt någon något. Skulle jag skriva att jag tänker på någon och man kan utläsa att jag är positiv då kan man bara gissa vad folk tänker! Haha ja det är intressant hur vi läser mellan raderna!

Helgens

Bästa:
Bio med hela familjen <3.Premiär för mini!
Sämsta: Att helgen gick för fort.
Roligaste: Att T Var ledig riktigt mycket i helgen.
Tråkigaste: Mina mystiska blåmärken som dyker upp här och där.
Godaste mat: När T lagade fläskfilé och potatis.
Godaste dryck: Pepsimax.
Godis: Lite choklad och lite glass.

Puss puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0