Plus och minus

" Du suger på att blogga!" Jo tack jag vet ;) När det är mycket som snurrar runt omkring så vet jag inte riktigt hur mycket jag kan/borde blogga. Dels för att inte lämna ut andra och dels för att det är jobbigt att skriva i gåtor.

Men lite plus och minus kan vi väl köra för alla som vill tolka;)

+

Alla snälla och underbara människor i min närhet.
Personer som står för vad de tycker.
Ärlighet.
Människor som går rakt på sak.
Personer som vågar vara sig själva.
Att alla får det som de förtjänar.

-

Personer som sprider osanningar omkring sig.
Personer som inte orkar tänka på att ett mynt alltid har två sidor.
De som faktiskt tar allt andra säger som en sanning.
Även de som tror på allt de hör och läser.
Att tiden bara springer iväg.

Får nog ta och börja med plus och minus. Känns som en bra grej! Lite annat en en dagens;).

Vill bara säga att Lördagen var lyckad men det kan väl inte bli annat med det sällskapet!? Nu får det inte ta lika lång tid tills nästa gång! Så vore det kul om S kunde vara med då! Det säger vi eller hur kusin?

Nej nu blir det kanal 5. Puss puss!












Kommentarer
Postat av: sandra

ja =) nästa gång följer jag absolut med =) kram

2011-03-31 @ 19:40:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0