Yes


Dåligt med bilder så här har vi Snyggingen Samuel.

Okej. Bloggen är mer eller mindre död. Bra eller dåligt? Inget av det kanske. Den kommer nog få vara kvar ett tag till. Har ju lite sug efter att blogga lite ibland.

Så vad händer? Just nu sitter jag i soffan och måste göra mig iordning. Halv 11 ska vi åka med och titta på Lovisa när hon spelar innebandy=) När jag/vi satte in bilbarnstolen i Anne-Li:s bil och test satte mini där så ville han inte ut ur bilen sen ;)

Annars är det väl jämna plågor..hehe. Nej då allt flyter på ganska bra och mitt största bekymmer är ett par kilo som råkat fastna under vintern;) Men om det vackra vädret håller i sig så kommer man snart bli av dem ;) Älskar promenader om risken för att halka oh slå ihjäl sig är liten.

Dagens

Humör: Bra.
Hår: Ruffsigt.
Klädsel: Ska ju klä mig nu men hellokitty linne och hotpants i svart och rosa.
Roligaste: "Mamma det bor en gubbe där i, han har två ögon" Sam står och kissar och pratar om toan.

Ja mer hinner jag inte MÅSTE fixa mig NU! Tur att Sam är klar för längesen.

Puss puss<3

Kommentarer
Postat av: challe

hallåååå...du måste ju blogga på hårt nu så du blir sponsrad av One peace!!! höhöhö

2011-03-12 @ 10:41:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0