<3

Så var det nästan 2 veckor sen sist.

Så några av veckornas höjdpunkter

♥ Besökte öppethus på stadsbondgården mini och jag, Mys!
♥ Lovisa kom hit!
♥ Glass i solen med barnen.
♥ Helgen med mys med Barnen.
♥ Slapp eurovison finalen eftersom Lovisa sov hos kompis.
♥ Kaffe med min söta mamma och syskon.
♥ Filmmys med T.
♥ Besökte cupcakekalaset med barnen. Sam hoppa hoppborg. Lovisa dekorerade cupcakes.
♥ Solat med snyggast!

Ja det var lite av det som har varit mysigt och bra!

Imorgon är det redan fredag och som bekant gillar jag fredagar. Väldigt mycket. Inget inplanerat förutom att jag ska till Karlstad. Får höra hur S har haft det och vilka köp det blev;)

Puss puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0