vad har hänt sen sist

Lördagen var superbra! Samuel åkte massa karuseller och jag behövde bara följa med i två. En av dom fick mig dock att vilja spy. Shit alltså. Sam tjoade och var nöjd medans jag var lagom road. Andra var spökhuset eller harry potter huset. Det var nog det roligaste enligt mini. Den var han inne i 3 gånger, 1 med mig och 2 med T. Ska lägga över bilder imorgon! Ja den dagen var riktigt rolig!

Söndag och morsdag. Tack för presenten och alla pussar och "låtsas tårtan" som Sam kallade bakverket som T och han gjorde. Supergott va det kan jag säga! Firade även min söta mamma och sen var vi på kalas så vi hade fullt upp hela dagen kan jag säga.

Idag har jag hunit med lite skola och mer plugg på kvällen, blir inte roligare än så idag. Puss puss <3


Det är inte lätt när det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0