Kunde varit bättre

Kunde varit en bättre dag igår. Fy. Lämnade barn på dagis och fritids för att plugga. Pluggandet var ju helt okej men sen när jag hade paus så gick jag till syster för en kopp kaffe. Kingen har varit lite dålig men nu var helt matt. Syrran ringde vetrinären och de fick tid strax efter. Shit vad jag grinade. Våran älskade hund. Syster och M åkte iväg men kingen och då passade jag Benjamin. Så då gick vi och hämtade Sam och Lovisa. 

När de kom hem så kom de själva. King skulle vara kvar ett par timmar och få lite dropp och bli kollad. När de äntligen hämtat honom igen var han som han brukar. Det var underbart kan jag säga! Han ska tillbaka idag runt ett och jag håller tummarna för att allt är bra med världens bästa hund.


Älskade underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0