Dags igen

Okej. Två veckor sedan man skrev. Ja som vanligt finns det anledning till detta. Flera faktiskt men det är inget som jag väljer att dela med mig av. Stor idé att skriva det va? Nej men nu är det jag som skriver och då blir det som jag vill.

Så lite ska väl tas upp här. Jag har fyllt år. Tack till alla mina underbara! Bland den bästa sången stod Sandra för!;). Sen har ju min söta mamma också fyllt år. Mycket fika har det blivit. Mindre gym och mer fika. Men det gör inget. Trots att jag fått tydliga tecken på att jag bör banta! Haha!


Ja lyckas man med detta kanske man ska tänka på vad man äter? Eller hur?! HAHA!




Det värsta är att jag tror att du finner detta roande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0