Mys och chock

Så igår var det första advent. Mysigt! Vi hade en heldag med mys. Var på skyltsöndagen. Tog en lunch på stan. Bakade och bjöd upp de vanliga på adventsfika. Den traditionen älskar jag! Kul att de alltid vill komma=). Dock vart jag inte nöjd med den mjuka pepparkakan jag bakade men man kan ju inte lyckas jämt. Barnerns pepparkakor vart givetvis helt perfekta. Nästa söndag vet jag inte alls vad vi ska baka. Får börja leta efter något intressant...

Här har vi bevis på att jag faktiskt har levande blommor


Inte den bästa bilden men blomman är så fin så!

Ja just det att lägga på minnet! Nyp inte en kille i bröstvårtan/bröstvårtorna om han har fått tillstånd av sin flickvän att nypa tillbaka. Det gör ont! Sen blir man rätt chockad. Haha!

Nej nu ska jag roa mig med lite självplågeri. Har fått en epilator av syster! =) Tack gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0