Privat

Trött jag blir på mig själv. Vad trodde jag egentligen. Jag vet ju redan. Det märks. Men visst fan gör man samma sak om och om igen. Men jag vill inte ha rätt. Jag vill ha fel. Pluggat för mycket tror jag.

Ja det är inte meningen att man ska förstå precis vad jag menar. Jag är lite för privat för det. Men utan att säga vad det handlar om så kan jag säga att det inte är något allvarligt.

Idag mår jag bra! Varit i Karlstad, hämtat mini och varit hemma i någon timme. Fick vänta på mini som åt mellis. Han stressar inte den kille inte. Hade ju inte någon tid att passa så heller. Så ikväll ska det tränas. Känns som jag inte tränat på evighet. Det ska bli så skönt!

Är väl dags att komma i ordentlig  form. Jag fyller ju år inom en snar framtid. Jag har sån fruktansvärd ångest. Jag vill inte bli äldre. När jag fyller år så blir jag 26. Fy satan...Närmre 30 än 20.... Det värsta är att jag är helt seriös. Haha tänk nästa år.


Kommentarer
Postat av: Anonym

26 och gammal tant :)

2011-11-07 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0