Helgen

Ja vad har hon roart sig med? Börjar med fredagen. Mini var ledig så då passade vi på att åka till Karlskoga och hämta en overall som vi hade lagt undan på intersport. Som inte fanns i rätt storlek varken här i stan eller i Karlstad. Så Mini var nöjd eftersom han älskar att åka buss. Vi letade också efter en mössa till mini eller han letatde. Shit vilken kräsen kille jag har. Ingen var bra på H&M, Lindex eller Kappahl. Intersport hittade han en på efter en hel evighet. Sen ska jag inte sticka under stolen med att jag blev riktigt nöjd över att han valde en som matchade overallen. ;) Hittade en mössa till Lovisa med. Mössor till barn får man aldrig nog av va? Det och vantar brukar försvinna snabbt.


Nya kläderna!

Jag skulle också titta efter lite grejer. Närmre bestämt en halsduk, vantar, mössa och skor. Ja om det fanns något intressant eftersom kga utbud är nästan lika kasst som här! Hittade i alla fall vantar och halsduk på H&M. Jag hatar mössor jag ser ut som ett jävla jag vet inte vad... Skiter i mössa i år. Jävla påhitt med kyla.... Samma sak med vinterskor. Det är så jävla FULT med vinterskor. Tror ni man hittar ett par vinterskor med den inställningen? Nej! Men ska in till Karltad och kolla har jag tänkt. Men förväntar mig inte att hitta några skor...


Vi åkte ju med 10 bussen så någon ville ha lunch vid 12. Gissa var? Haha min son tror nämligen att Mcdonalds bara finns på andra ställen än här i stan. Inget jag lurat i honom. Själv äter jag inte så tidigt så jag nöjde mig med en kaffe.



Åkte hem och mötte upp Lovisa efter hon slutat skolan för att sen gå ner på stan så Lovisa kunde köpa en present till en kompis. Sen var kvällen lugn.

Igår var det inte lika fullt upp. Lugn morgon. Lite mys och sen en sväng på stan. Lördagsgodis skulle ju köpas. Sedan gick jag och Sam iväg en liten sväng till en kusin som fyller 20 år idag. Grattis. Sam gillar inte smörgåstårta märkte vi då;). Hem för att fixa sötaste Lovisa som skulle på kalas. Och hon skulle ju göras snygg, eller var det läskig?


Frågade henne om hon inte kunde se lite glad ut men då är man ju inte läskig fick jag till svar.

Kvällen avslutades med pizza och öl i soffan. Rätt lagomt faktiskt. Fast blev sugen på att gå ut. Eller i alla fall träffa mina fina flickor!

Idag är det bara seg söndag. Ja vi nöjer oss så.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Sam är kräsen som sin mor :P

hehe

2011-10-30 @ 23:43:46
URL: http://icepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0